onsdag 16 april 2008

Första

Hejsan!! Det här blir mitt första inlägg på min blogg då.
Idag har jag jobbat. Jobbar imorgon också. Sen på torsdag och fredag e jag ledig.
Det ska bli skönt. Riiiiktigt skönt!!
Ja, va ska man skriva om då. Hade tänkt att skriva lite om vad jag gör och det som kommer upp i mitt huvud. Har precis skaffat internet här hemma i min egna lägenhet så jag kommer kunna skriva ganska ofta. Förutom när jag e på jobbet såklart.

Fick hem min beställning från hm idag.
Blev riktigt nöjd. Hela min garderob blev helt full!! haha! Sen så handlade jag på jobbet åsså.

Vi har världens snyggaste skinnjacka och jag var bara tvungen att ha den.
Den är senaps gul och jag älskar den sååå otroligt!! Den e så snygg!! Jag ska ta bild på den och lägga in sen i min blogg...

Aja... nu känns de som att ja inte har så mkt att skriva om nu... men ja kommer ju givetvis att komma igång med d hela bättre!!

Kraaaaaam från omiii

2 kommentarer:

Anonym sa...

senapsgul...nej tack...du kan inte vara min syster!! haha!!!

Romina sa...

haha!! men den är jätte fin!! jag lovar! Ska lägga upp en bild på den med eller utan mig!! :)