torsdag 17 april 2008

Helloo!!

Ida blev de pizza till middag!! Gott gott!!
tänkte ta bild men orkade inte...
annars har d inte hänt särsklit mycket...
D känns som att ja har blivit lite blogg sjuk haha ja tänker på blogg drömmer om blogg hela tiden sen ja skaffade en blogg själv haha!! :)

Sen en annan sak ja komm å tänka på som hände mig igår.
Ja lagade köttfärsås till lunch och hade på mig en ny ljus tröja som ja hade köpt, å va jätte försiktig...
Sen när ja skulle äta så satte ja på mig en anna tröja över å allt va frid å fröjd.
men sen när ja skulle ta av mig tröjan som ja hade haft som skydd så märkte jag att min tröja miiiin nya tröja som e ljuus hade fullt med tomat fläckar.!! ja höll på att dö kändes d som.
D fanns inte så mkt mer att göra än att byta tröja till en annan. Bara för d satte ja på mig en svart tröja å såg inte alls lika somrig ut som innan...
aja men d e sånt som händer va... haha

därför när ja åt pizzan så tänkte ja äsch ja ska inte ens vara försiktig och bara för de så fick ja såklart inga fläckar på tröjan!! heheh

kram kraam

Inga kommentarer: