onsdag 16 april 2008

Hemma

Helloo!! Ja då va man hemma och framför datorn...
när ja kom till jobbet idag berättade ja om min blogg som ja har skapat!
Dom tyckte de lät jätte kul. Visade även att man kan blogga med mobilen så ja tog ett gulligt kort på amra och klara och skickade iväg till min blogg:)

Nu längtar jag till sommaren så otroligt. Så de inte e sant. Hehe
Idag när jag la upp min sida på olika blogg toppar så blev ja helt frustrerad när ja såg att en tjej som hade lagt upp sin blogg efter mig fick ca 100 besökare och jag bara 2... haha!!
stackars mig, får komma på något roligare namn till min blogg så folk blir intresserade och kollar in den här blivande bloggen... Den är ju under utveckling än så länge...

Men nu när jag kom hem så har ja iaf fått lite fler besökare :) och de glädjer juh haha!!
Nä, nu ska ja kolla om ja hittar något kul på internet som man kan sitta och hålla på me.
Ja kan ju inte sitta och skriva i evigheter...

Återkommer senare!! Kram från miig!!

Inga kommentarer: